Sophia Olivia - nem a méret a lényeg

Nem csak a legvékonyabbakra tervezünk!
Mag-Böcsödi Krisztina vagyok, a Sophia Olivia márka megálmodója. Egészen kiskorom óta rajongok a ruhákért, mindig is imádtam öltözködni! 2020 Márciusában létrehoztam saját márkámat, melyet Sophia Olivia névre kereszteltem! Célom az egyediség és a minőség mellett a hordhatóság, igyekszem olyan darabokat alkotni, melyek a mindennapi életben is megállják a helyüket. www.sophiaolivia.hu
Nagyon fontos kiemelnem, hogy ruháim egészen S-XXL/46/48-as méretig készülnek. A fenntarthatóság jegyében minden ruhadarabomból 3-4db készül összesen. Remélem hamarosan Te is büszkén viseled egyedi tervezésű darabjaim egyikét!:) info.sophiaolivia@gmail.com Ha kérdésed van, nyugodtan írhatsz is! Találkozzunk November 11-én:

Megjegyzések