Origami Ékszerek - Biri Magdi

Ékszer tervezéssel, készítéssel 2014 óta foglalkozom. Véletlen szerű találkozás volt ez. A közösségi médiában láttam meg egy póló anyagból készült ékszert. Megtetszett, elkészítettem a sajátomat, egy teljesen más darabot, megmutattam az ismerőseimnek, nagy sikert aratott, Így kezdődött ékszertervezői pályafutásom.
Kezdetben pólóanyagból, édesanyámtól kapott maradék textilekből, édesapámtól kapott mütyürökből készültek ékszereim. Majd jött az origami, ugyancsak véletlen szerűen.Nagyobbik kisfiammal origamiztunk, amikor jött az ötlet, mi lenne, ha ékszereket készítenék a technikával textilből? Tudtam milyen anyagból működhetne, kipróbáltam és működött.
Azóta sok év telt el. A stílusom rengeteget finomodott , de persze mindíg lehet újat tanulni, mutatni. A pólóanyagot felváltotta a zsinór és az általam megalkotott minimál vagy csomózott minták. Az origami ékszereknél maradt az újrahasznosítás, szabászati maradék textilek, bőrök. Vannak komplikált, de egyszerű darabok is. És szívesen társítom akár fémmel vagy betonnal, fonalakkal, vagy vegyitem a két technikát.
Általában egyedi megrendelésekre dolgozom, de Zeka Styling - nál is megtalálhatók ékszereim és időnkét design vásárokra is hívnak, megyek. A vírushelyzet szerencsére nem szegte a hölgyek kedvét, hogy az ékszereim mellett döntsenek, ha valami különlegeset, személyreszólót keresnek .
Olyan nők viselik ékszereimet akik vállalják önmagukat, egyediségüket, akik nem félnek megmutatni kik is ők valójában, önazonosak. Lehet érzékeny királylány, amazon, vagány, díva, egyetemista, édesanya, üzletasszony...a Birimagdi ékszerek minden egyéniséghez, stílushoz kiválóan illik. A stílusosság garantált.
Egyedi megrendeléseket a Birimagdi creations Fb.oldalon tudok fogadni. Instagram - birimagdi weboldal - www.birimagdi.hu Szeretettel várunk a követjező rendezvényen:

Megjegyzések