Gödöllő polgármestere és barátainak titkos élete avagy Együtt koccintottunk Joshi baráttal és Bálint gazdával tegnap este!


Ezt a pletykát szívvel adom tovább, bár nem értem erről miért nem szólnak a hírek: Dr. Gémesi Györgyöt tegnap színházigazgatóként láttam egy 1900-as évek elei darabban, Molnár Ferenc: Ibolya című színművének az egyik főszereplőjeként.

(A képen szereplő színészek: Heine Éva, Nagy Zoltán, Dr. Gémesi György, Tápai Dóra, Neumann Nándor, Kollatos Fotios, Potvorszki Anita, L. Péterfi Csaba, Gyirán Róbert, Bertalan Adrienne, Czine Eszter, Falk László, Valastyán Gergő, Gyenes András) 2020. 01.19. 19 óra Művészetek Háza - Gödöllő


Nem kedvelem a politikát, azt viszont igen, ha egy politikus nem megjátszós, hanem színjátszós. Gödöllő polgármestere nem csak hogy támogatja, de tevőlegesen részt vesz a valódi kulturális tartalom és értékeinek továbbításában.



Mivel én Budapestről érkeztem, barátnőm meghívására, döbbenettel és csodálattal adóztam az eseményeknek és a résztvevő színészeknek. Nem tudtam arról, hogy itt ilyen komoly minőségű színházi élet zajlik. A darab utáni fogadáson baráti légkörben üdvözölhettem Joshi barátot és Bálint gazdát, az ország egyik méltán legnépszerűbb emberét. Továbbá személyesen emberközeli körülmények között, megjátszott allűrök nélkül találkozhattam a rendezővel, előadókkal, és a polgármesterrel is. 
Ahogy ezzel akkor Molnár Ferenc befutott, nálam ugyanígy futott be Gödöllő művészeti élete.
Talán darabjainak mondanivalója még jobban aktualitását éli a mai rendszerünkben. 

L. Péterfi Csaba rendező, aki a város kulturális életének a pezsgője, és pezsgetője nem csak rendezte, de maga is játszotta a főszerepét az Egy, Kettő, Három című darabnak, amit szerény megítélésem szerint Molnár Ferenc neki írt, lekoppintva eme zseniális karaktert. Lehet, hogy létezik az idő utazás, vagy talán akkor is találkoztak már, csak más testben, de biztosra veszem, Molnár, ha élne, akkor egyetértene velem. Úgy érzékeltem, L. Péterfi Csabáról a civil életben sem áll távol Norisson bankigazgató karaktere, aki megmutatja, hogy egy óra leforgása alatt abból a jelentéktelen ügyből, hogy egy senkiből jómódú grófot szervezzen minden külső és belső járulékával együtt, és hogy az csupán egy kis kitérő az utazása elött 2 órával. 
Engem általában a máz mögötti dolgok tudnak megfogni, és itt sok jó embert láttam, akik valóban értékesek maguk és mások számára. 




További sikereket kívánok az életük minden területén, tartsák meg az Ibolya színházigazgató
erkölcsi tartását és ehhez Norrison bankigazgató briliáns szervező készségét.
                                       Köszönöm, hogy ott lehettem, „Gödöllőn, mert Gödöllőn jó.”

Nemec Mariann












Nagyon sok jó könyv van a piacon. Miért pont ezt szeretnéd most azonnal elolvasni? A Sárkány és Főnix: Tükörlelkek c. könyvet? Íme, a titok: Egy különleges hullámhosszon kommunikálnak az írások. Az esztétika, mese és mágikus világ hullámhosszán. Szereplői: mind te vagy. Átöleli a mindenség varázslatát, a teremtő energiákat. Feléleszti a benned lévő gyermek tiszta tudását és érzékelését. Felébreszti benned a MÁGUST. Máshogy érted meg a VILÁGOT. Olyan mesék, amik valójában nem mesék, minden szavuk igaz. Tudom, mert ott voltam mindegyiknél. Úgy adja neked vissza az erődet, hogy észrevétlenül kúszik be a hétköznapjaidba, és garantáltan nem egyszer fogod levenni a polcról. Minden napra tartogat egy csodát számodra. Megszólítja a lefeslőbb Én-edet, és újra játékba hívja. 











































Megjegyzések